Nova web de promoció de la destinació
La Vall de Boí estrena la seva nova pàgina web amb una imatge comunicativa renovada, intuïtiva i accessible, sense deixar de banda l’essència de les principals icones que la representen i ara més reforçada en referència a les activitats esportives a l'aire lliure. La web incorpora a més, una plataforma de reserva que facilita al visitant poder finalitzar la seva experiència en el procés de seducció.
Amb aquesta premissa s’ha creat, dissenyat i incorporat al nou espai web, la nova marca identificativa de l'Outdoor Park Vall de Boí, en la que s’integren totes les activitats esportives que es poden practicar a l’exterior d’aquesta petita però tant versàtil vall.
La nova imatge de l'Outdoor Park Vall de Boí s’ identifica amb un logotip únic en el que s’inclou una muntanya, un arbre i una figura humana. Així mateix, s’han dissenyat els logotips identificatius per a cadascuna de les activitats com poden ser, el senderisme, el Trail Running, la Btt, el cicloturisme, l’esquí, les raquetes, el descens de barrancs, entre altres. Tot això, perquè d’una forma molt visual es puguin identificar totes aquestes activitats esportives.
Tant la pàgina web com la marca Outdoor Park Vall de Boí, són part fonamental del Pla de Sostenibilitat Turística i és una iniciativa impulsada amb suport dels fons Next Generation EU, que reflecteixen l'engegada de la Vall de Boí en la preservació de la bellesa natural i la seva riquesa patrimonial, alhora que promou un turisme responsable i sostenible. Aquests fons s'invertiran estratègicament per millorar la infraestructura turística, fomentar la conservació de l'entorn natural i cultural, i promoure pràctiques turístiques responsables.