Reunió virtual amb les empreses de la vall
El Patronat de Turisme de la Vall de Boí, que agrupa a gairebé tota l’oferta turística del municipi, i que realitza la promoció i gestió de la marca turística Vall de Boí, ha fet avui la reunió anual d’empresaris, això sí aquest any de forma telemàtica.
La reunió estava prevista pel passat dia 17 de març, i els esdeveniments la van fer ajornar. En la sessió, el Patronat ha presentat el resum de l’any 2019 i també noves propostes pel 2020, propostes que van en la línia de la promoció turística de la destinació i també mesures de suport a les empreses per a la gestió de la crisis del Covid-19, treballant en tres línies:
1.- Suport a l'empresa en el treball
Treballant en protocols i plans conjunts entre empreses i administració local
Compres conjuntes de material d'EPIS
Manteniment de la informació actualitzada pels canals habituals
Cancel·lació de la quota anual del Patronat
2.- Suport a l'empresa en la promoció i la comercialització
Ajuda a les empreses i acompanyament en campanyes de promoció i accions individuals.
Accés gratuït a la venda de producte amb www.vallboi.cat
3.- Suport a la destinació
Participació en fòrums i taules de treball de les administracions superiors
Creació d’un cicle de webinars amb experts que ens ajudin a trobar les claus per gestionar el Turisme de la Vall de Boí després del Covid-19, el primer:
"El turisme després del Covid-19, com ho gestionem des de la Vall de Boí ?" a càrrec de David Esteller de Tourislab
Al mateix temps s’ha fet la presentació de la nova web www.vallboi.cat, la web de promoció de la destinació que oferirà una imatge renovada, molt actual i molt seductora, al mateix temps que molt respectuosa amb el moment que estem vivint, especialment difícil per al sector turístic.
La finalitat però de la reunió, ha estat iniciar un procés de treball conjunt amb les empreses per tal de fer un front comú a la situació i treballar junts per esvair dubtes i preocupacions per la situació actual.